Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Παραίτηση Κίτσιου

Την παραίτησή του για λόγους υγείας ανακοίνωσε ο -πρώην πλέον- πρόεδρος του Ερασιτέχνη Μ. Κίτσιος. Μένει τώρα να δούμε ποιος θα αναλάβει το ήδη πολύ δύσκολο έργο που απαιτεί ο Ερασιτέχνης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Κίτσιου στο δ.σ.:

"Κύριοι,

Βρίσκομαι στην πολύ δυσάρεστη θέση να σας αναγγείλω την παραίτησή μου από τη θέση του προέδρου του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ Α.Ο.

Λόγοι ανώτεροι των δυνάμεών μου με εξαναγκάζουν να πάρω αυτή την απόφαση και οι λόγοι αυτοί για να μη θεωρηθεί κάτι διαφορετικό από ευφάνταστα μυαλά είναι καθαρά σοβαροί λόγοι υγείας δυστυχώς.

Τίποτε δεν θα με σταματούσε να μάχομαι και να προσφέρω αγωνιζόμενος για τη σωτηρία του αγαπημένου μου συλλόγου ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ.

Στο άνθος της ηλικίας μου έτρεξα, μόχθησα, διοίκησα και μαζί με όλους τους αθλητές γράψαμε σελίδες δόξας με αποκορύφωμα για το ποδοσφαιρικό τμήμα την πρόκριση και συμμετοχή της ομάδας μας στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών Ευρώπης (ΓΟΥΕΜΠΛΕΙ)

Ύστερα από 35 χρόνια που ζούσα και ανέπνεα δίπλα στον αγαπημένο μου ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ μου ζητήθηκε να μπω μπροστά για να σωθεί ο Σύλλογος. Δεν δίστασα, ανέλαβα μαζί με όλους τους κυρίους του Δ.Σ που μου έκαναν την τιμή να δεχτούν, συνδιοίκηση.

Τώρα όμως ήρθε η στιγμή και με λύπη μου σας ανακοινώνω ότι θα αποχωρήσω από την ενεργό δράση γιατί δεν είναι δυνατόν να γίνει διαφορετικά.

Επειδή όμως τιμώντας την υπογραφή μου στις προσκλήσεις και επειδή νομίζω ότι είναι η τελευταία και μεγαλύτερη προσφορά μου στον Α.Ο, θα είμαι παρών στο βήμα στην εκδήλωση της ΔΕΥΤΕΡΑΣ και θα ζητήσω άμεση συνδρομή για τη σωτηρία του μεγάλου ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ μας από όλους προσφέροντας είτε από το περίσσευμά τους είτε από το υστέρημά τους.

Τελειώνοντας θα ήθελα να σας παρακαλέσω να υλοποιήσετε δυο υποσχέσεις μου: τα χρήματα στο Βόλεϊ Ανδρών και τα χρήματα στις τρεις αθλήτριες του Βόλεϊ Γυναικών.

Νομίζω ότι τώρα που αποχωρώ μπορώ να πω στον κόσμο του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ότι τήρησα την υπόσχεση προς αυτούς, να ανοίξω τις πόρτες του Συλλόγου για την εγγραφή νέων μελών χωρίς μεγάλη οικονομική επιβάρυνση.

Πεποίθησή μου είναι ότι με την διπλή ανάπλαση (Λ. Αλεξάνδρας-Βοτανικός) ο ΑΟ θα καταστεί αυτάρκης και γι’ αυτό με συνεχή προσπάθεια πετύχαμε οι αποφάσεις που πάρθηκαν από τους εμπλεκόμενους φορείς να καλύπτουν απόλυτα τις προδιαγραφές που έθεσε ο Σύλλογος για τις εγκαταστάσεις του με εξασφαλισμένη ως προς την ανέγερσή τους, χορηγία.

Προστατέψτε τα κεκτημένα και μην σταματάτε μέχρι να υλοποιηθούν.

Σας ευχαριστώ όλους παράγοντες και αθλητές για τη συνεργασία σας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου